Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden Vali Elban, kuruluşundan bugüne kadar milletimizin teveccühünü kazanmış, engin sevgi ve güvenine mazhar olmuş Jandarma Teşkilatımızın, iyi eğitimli personeli, donanımı, disiplini ve vatan sevgisiyle gurur verici başarılara imza attığını dile getirdi.

Jandarma Teşkilatımızın 184. yıl dönümünü kutlayan Vali Elban, “Ülkemizin bölünmez bütünlüğü ve vatandaşlarımızın huzur ve refahı için yüksek vazife şuuruyla fedakârca görevlerini ifa eden Jandarma Teşkilatımızın 184. kuruluş yıl dönümünü kutluyorum. Bu vesile ile şehitlerimizi rahmetle, gazilerimizi minnetle anıyor; ülkemizin her yerinde olduğu gibi, ilimizde de yüksek vazife şuuruyla görevlerini yerine getiren tüm teşkilat mensuplarımıza teşekkür ediyor, aileleriyle birlikte sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir ömür temenni ediyorum.” ifadelerini kullandı.

1
Kozan’ın Değerli İş İnsanlarından Eyüp Göçer’i Kaybettik
2
Başkan Tanburoğlu: “Cumhuriyet Halk Partisi korkmaz, sinmez, geri çekilmez!”
3
CHP de değişimin ayak sesleri
4
Adana sel oldu, Zeydan Karalar’a sahip çıkmak için Uğur Mumcu Meydanı’na aktı
5
Zeydan Karalar için Silivriye’de noktalanacak Özgürlük Yürüyüşü başladı…