Adana Valisi Mustafa Yavuz, Seyhan ilçesi Denizli Mahallesi’nde faaliyet gösteren esnafı ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya geldi.
Seyhan Kaymakamı Ekrem İnci, İl Emniyet Müdürü Ahmet Hakan Arıkan ve İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Coşkun Sel’in de eşlik ettiği ziyarette, esnafla tek tek sohbet eden Vali Yavuz, hayırlı ve bereketli kazançlar temennisinde bulundu.

Esnaf ve vatandaşların talep ve beklentilerini yerinde dinleyen Vali Mustafa Yavuz, güçlü bir toplumun ve sağlam bir geleceğin en önemli göstergesinin esnafın güler yüzü ile vatandaşın güveni olduğunu belirtti. Vali Yavuz, konuşmasında şu ifadelere yer verdi:
“Alın teriyle ortaya konulan emek; şehrimizin ekonomisine güç katarken, huzur ve güven ortamı da bu bereketi daha da artırmaktadır. Çünkü biliyoruz ki huzurun hâkim olduğu şehirlerde ticaret gelişir, ekonomi canlanır ve refah artar.”

Birlik ve beraberlik vurgusu yapan Vali Yavuz, kendilerini sevgi ve muhabbetle karşılayan Adanalı hemşehrilerine teşekkür ederek daha güçlü ve huzurlu bir Adana için çalışmaların kararlılıkla süreceğini ifade etti.
