" />

Vali Mustafa Yavuz Muhtarları Kabul Etti

Vali Mustafa Yavuz Muhtarları Kabul Etti

ABONE OL
Mart 1, 2026 11:25
Vali Mustafa Yavuz Muhtarları Kabul Etti
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Adana İli Seyhan, Yüreğir, Çukurova, Ceyhan ve Aladağ ilçelerinde görev yapan muhtarlar, Vali Mustafa Yavuz’a nezaket ziyaretinde bulundu.

Valilik Konferans Salonunda gerçekleştirilen ziyarette; mahallelerin genel durumu, vatandaşların talep ve beklentileriyle ilgili değerlendirmeler yapıldı.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden Adana Valisi Mustafa Yavuz, muhtarlarımızın mahallelerimizde devletimizin temsilcisi olarak önemli bir sorumluluk üstlendiğini belirterek “Sizler, vatandaşlarımızın talep ve beklentilerini kamu kurumlarımıza ulaştıran, yerel düzeyde çözüm üretilmesine katkı sunan en önemli paydaşlarımızsınız. Kamu hizmetlerinin etkin, hızlı ve verimli bir şekilde yürütülmesinde muhtarlarımızın gayreti ve iş birliği büyük önem arz etmektedir.” dedi.

Hemşehrilerimizin huzuru ve yaşam kalitesinin artırılması adına yürütülen çalışmaları, ilgili tüm kurumlarımızla koordinasyon içerisinde kararlılıkla sürdüreceklerini kaydeden Vali Yavuz, özverili çalışmalarından dolayı muhtarlara teşekkür ederek görevlerinde başarılar diledi

www.kozanbilgi.net internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotografların her türlü telif hakkı KozanBilgi.Net'e aittir. İçerikleri kaynak göstererek alabilirsiniz.



Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.