Sağlık sınıfında ve sağlıkta şiddet yasası olmak üzere kaybettikleri bütün haklarının geri verilmesini isteyen veteriner hekimler bu gün kliniklerini kapattılar.

Konuyla ilgili olarak Adana Veteriner Hekimler Odası Başkanı Nihat Köse KozanBilgi.Net’e açıklamada bulundu.
Başkan Köse açılamasında;
“Halkımızı desteğe bekliyoruz. Ümit ediyoruz ki yetkililer sesimize kulak verirler. Veteriner Hekimlerin yok sayıldığı başta sağlık sınıfında ve sağlıkta şiddet yasası olmak üzere kaybettiğimiz bütün haklarımızın iade edilmesi dileğimizdir” dedi.

1
Kozan’ın Değerli İş İnsanlarından Eyüp Göçer’i Kaybettik
2
Başkan Tanburoğlu: “Cumhuriyet Halk Partisi korkmaz, sinmez, geri çekilmez!”
3
CHP de değişimin ayak sesleri
4
Adana sel oldu, Zeydan Karalar’a sahip çıkmak için Uğur Mumcu Meydanı’na aktı
5
Zeydan Karalar için Silivriye’de noktalanacak Özgürlük Yürüyüşü başladı…