Afiyet olsun, otunuzu keyifle yiyin

Bir tıp fakültesinde, profesör öğrencilerden birine döner ve sorar: – Kaç böbreğimiz vardır? – Dört! diye yanıtlar öğrenci. – Dört mü? der profesör, küçümseyici ve başkalarının hatalarını ezmekten zevk alan bir edayla. Sonra asistanına döner ve şöyle der: – Biraz ot getirin, sınıfta bir eşek var! Öğrenci ise hemen yanıt verir: – Ve bana da bir kahve lütfen! Profesör öfkeyle öğrenciyi sınıftan kovar. Ama bu öğrenci sıradan biri değildir: O kişi, Brezilyalı mizah ustası Aparicio Torelly Aporelly (1895–1971), nam-ı diğer Baron d’Itararé’dir. Sınıftan çıkarken, öğrenci kızgın profesöre dönüp bir kez daha yanıt verir: – Bana “Kaç böbreğimiz vardır?” diye sordunuz. “Bizim” böbreklerimiz, yani hem benim iki böbreğim hem de sizin iki böbreğiniz: Toplamda dört böbrek! “Biz” zamiri çoğuldur, değil mi? Afiyet olsun, otunuzu keyifle yiyin!
Benzer Videolar